Condiții generale
Folosirea website-ului www.marablu.ro (denumit în continuare „site”) constituie acceptul dumneavoastră privind respectarea termenilor și condițiilor de mai jos (denumit în continuare „contract”). Termenii și condițiile se aplică tuturor comenzilor plasate de client (denumit in continuare „dumneavoastră” sau “client”) către societatea SC MARA SKINCARE SRL, denumită în continuare „vânzător”, pe site-ul www.marablu.ro sau pe versiunea pentru mobil a site-ului, și se aplică oricărei alte înțelegeri încheiate între client și vânzător.
Datele de identificare ale vânzătorului
SC MARA SKINCARE SRL
Sediul social: Str. Calea Timisorii, Nr. 36, județ Arad, România
Cod unic de inregistrare: 45017452
Registrul Comertului: J02/1779/2021
Telefon: 0741 995 299 (apel cu tarif normal)
E-mail: office@marablu.ro
Serviciul Clienți: luni – vineri între 10 – 18, cu excepția sărbătorilor legale
Doar persoanele cu vârsta de cel puțin 18 ani, care nu se afla sub tutelă și care au o adresă de domiciliu sau altă adresa în România, pot plasa o comanda. Fiecărei comenzi i se vor aplica Termenii și Condițiile specificate în contractul de mai jos, la momentul plasarii comenzii.
Prin accesarea, utilizarea sau obținerea oricărui conținut date materiale, informații, produse sau servicii, sunteți de acord să respectați acest contract. Vânzătorul își rezervă dreptul de a schimba, de a corecta, de a modifica, de a adăuga și de a retrage în parte sau în întregime din prezentul contract, în mod unilateral fără a fi necesar acordul prealabil al utilizatorului. Accesand pagina „Termeni și conditii” puteți citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.
Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor din prezentul contract. Înainte de plasarea unei comenzi clientul va confirma că a citit, a înțeles și este de acord cu termenii și condițiile contractuale.
Drepturi de autor
Drepturile proprietății intelectuale ale acestui site precum și toate materialele conținute de acesta, inclusiv, dar nelimitându-se la imagini, text, fotografii, design, pictograme și ilustrații, excepție făcând acelea care sunt deja protejate de drepturile de copyright și proprietate intelectuală, sunt proprietatea SC MARA SKINCARE SRL și/sau a proprietarilor sau afiliaților săi. Pentru a reproduce, republica, modifica, încărca, publica, transmite, redistribui sau afișa public material preluat de pe acest site, aveți nevoie de permisiunea scrisă a MARA SKINCARE.
Mărcile înregistrate și logo-urile utilizate și afișate în cadrul acestui site sunt mărci înregistrate ale MARA SKINCARE și ale altora. Nici o parte din conținutul acestui site nu trebuie interpretată ca fiind acordată cu titlu gratuit, prin implicarea sau prin orice altă modalitate, a oricărei licențe sau drept de a folosi oricare dintre mărcile înregistrate afișate pe site fără a avea permisiunea scrisă a proprietarului mărcilor înregistrate.
Utilizatorii pot vizualiza și descărca material de pe acest site doar în scopuri personale, necomerciale privind utilizarea la domiciliu, această permisiune fiind considerată adecvată acestui contract SC MARA SKINCARE SRL va impune drepturile sale intelectuale conform măsurilor legale în vigoare. Orice alte drepturi care nu sunt în mod expres garantat în cadrul acestui Contract sunt rezervate de SC MARA SKINCARE SRL.
Plasarea comenzilor pe site
Pentru plasare comenzilor pe site este necesar să creați un cont sau să finalizați o comandă cu statut de ‘guest’. Pentru plasarea comenzilor se vor solicita anumite informații inclusiv, dar fără a se limita la adresa de e-mail și numărul de telefon. Datele dumneavoastră personale vor fi tratate confidențial de SC MARA SKINCARE SRL. De asemenea considerăm acceptul dumneavoastră privind informațiile furnizate ca fiind precise, complete și actuale. Totodată, sunteți de acord să achitați toate taxele ce pot apărea datorită altor utilizatori ai contului dumneavoastră.
Prețurile afișate pe site sunt exprimate în Ron (lei) și conțin TVA (taxă pe valoare adăugată). SC MARA SKINCARE SRL își rezervă dreptul de a modifica oricând prețurile de pe site.
La finalizarea comenzilor clientul poate achita comanda cu cardul bancar, prin intermediul platformei de plăți Netopia Payments. Plata online este securizată, iar datele cardului bancar nu sunt stocate sau vizualizate de către vânzător.
Clientul poate efectua comenzi pe Site, prin adaugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că vânzătorul poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului.
Disponibilitatea ofertelor și produselor
Ofertele prezentate pe site sunt în permanență supuse modificărilor, astfel încât produsele afișate pot exista sau nu în stoc, o infirmare în acest sens urmând a fi comunicată ulterior.
Dupa plasarea comenzii de către utilizator, vânzătorul va transmite un e-mail de confirmare a primirii comenzii. Ulterior primirii comenzii vânzătorul va verifica disponibilitatea produselor și va comunica, dacă este cazul, indisponibilitatea anumitor produse.
Prezentarea produselor pe site-ul www.marablu.ro nu este o ofertă în sensul legal și nu are efecte legale, fiind doar un catalog online de prezentare. Includerea oricăror produse sau servicii pe site la un moment dat nu implică și nu garantează faptul că aceste produse sau servicii vor fi disponibile în permanență/în orice moment. Vânzătorul își rezervă dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.
Promoțiile nu se cumulează între ele. Sunt situații când se pot cumula și se va comunica ca atare.
Metode de plată și livrare a comenzilor
Pentru plata comenzii, în funcție de preferințe sau de opțiunile disponibile pentru comanda respectivă se acceptă card bancar (Visa, MasterCard, Maestro), ordin de plată sau numerar la livrare.
Comenzile pot fi expediate prin curierat rapid sau pot fi ridicate de la sediul vânzătorului. Termenul de livrare al produselor prin curierat rapid, în mod normal se încadrează între 2 zile și 2 săptămâni, din momentul înregistrării comenzii pe siteul www.marablu.ro. De cele mai multe ori curierul va livra comenzile în 2-3 zile lucrătoare de la expedierea acestora. Vânzătorul se angajează să trimită numărul de urmărire (dacă există) pentru fiecare comandă expediată prin curierat rapid, în e-mail-ul de confirmare a expedierii.
Din diverse motive este posibil ca livrările efectuate de transportator să nu fie făcute în maxim 2-3 zile lucrătoare (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc), iar in aceste situații vă rugăm să cereți detalii despre coletul dumneavoastră în scris sau telefonic, firmei de curierat, folosind numărul de urmărire AWB regăsit în mail-ul primit de la noi, iar în cazul în care nu sunteți mulțumiți de serviciile de transport furnizate de firma de curierat vă rugăm să ne anunțați de situația creată pentru a remedia problema.
Vânzătorul nu este responsabil pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo nefavorabile, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze coletele în termen de 2-3 zile (exemplu de alte situații: erori de sistem ale transportatorilor, volum mare pe ruta respectivă, etc). Vânzătorul nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile cauzate de nelivrarea la timp a produselor. Vânzătorul nu acordă compensații pentru coletele livrate cu întârziere din motive care nu țin de competența vânzătorului. Clientul își poate exercita dreptul de retragere și poate refuza orice colet livrat cu întârziere.
Livrarea teritorială
Cu toate ca Site-ul este este accesibil în întreaga lume, nu toate produsele despre care se discută sau se vând pe Site vor fi disponibile tuturor persoanelor sau în toate jurisdicțiile sau locațiile geografice. SC MARA SKINCARE SRL oferă și vinde produse doar rezidenților români și expediază colete doar către adrese de pe teritoriul României. Vânzătorul își rezervă dreptul de a limita, la propria discreție, accesul la Site și/sau furnizarea oricărei cantități a oricărui produs sau serviciu oricărei persoane, zone geografice sau jurisdicții daca se dorește acest lucru.
Facturare – plată
Prețurile produselor și serviciilor afișate sunt exprimate în lei și includ T.V.A. conform legislației în vigoare. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii precum şi pentru orice alte plăți aferente comenzii, inclusiv facturi de stornare în format electronic, prin adăugarea facturii în contul clientului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de client în contul său, după caz. Toate coletele sunt însoțite de confirmarea comenzii pe suport tipărit.
În cazul în care comenzile se achită cu un card asociat unui cont în alta monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv. Pentru plata cu cardul bancar vânzătorul nu percepe comisioane suplimentare.
Anularea comenzilor de către vânzător
Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, fără notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
– neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;
– datele furnizate de către client pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
– comenzile cu ridicare personală și plata la ridicare se anulează după 2 zile de la data plasării dacă nu au fost ridicate
Politica de retur a produselor livrate
Dizolvarea contractului de vânzare
Dreptul de a vă retrage dintr-un contract de vânzare de produse achiziționate la distanță, este reglementat de Art. 9 – Art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (denumită în continuare ”OUG34/2014”).
În conformitate cu prevederile OUG34/2014 Clientul este îndreptățit să se retragă dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG34/2014.
Termenul de retragere
Fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, Clientul beneficiază de o perioadă de 14 (paisprezece) zile pentru a se retrage din Contract, perioadă calculată începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât Curierul şi care este indicată de în adresa de livrare a comenzii, intră în posesia fizică a produselor (Art. 9 din OUG34/2014).
Exercitarea dreptului de retragere
În vederea exercitării dreptului de retragere, Clientul, înainte de expirarea perioadei de retragere (vezi Termenul de retragere de mai sus), va informa în scris SC MARA SKINCARE SRL cu privire la decizia sa de retragere din Contract, prin intermediul unui cereri / declarație de retragere, care trebuie să conțină:
– numele cumpărătorului, adresa de e-mail și numărul comenzii
– denumirea și numărul de bucăți pentru produsele ce se doresc returnate
– metoda de plată folosită pentru comanda
– data livrării produselor
– pentru comenzi achitate în numerar sau cu cardul în magazin, este necesară menționarea contului IBAN unde se poate restitui valoarea produselor
– motivul returnării (opțional)
SC MARA SKINCARE SRL va confirma Clientului fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 2 zile lucrătoare. Datele de contact ale SC MARA SKINCARE sunt specificate în prima parte a acestei pagini, cererile de retur nu se procesează telefonic.
Exceptări de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere referitor la contractele la distanţă contractele având ca obiect furnizarea de produse care au fost desigilate sau deschise de Client. Conform articolului 16, litera e din OUG34/2014, produsele cosmetice sau pentru uz personal folosite / testate nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.
Testează produsele pe o zonă restrânsă de piele, timp de câteva zile, înainte de a le folosi pe toată fața, testează fiecare produs nou separat, urmează indicațiile de folosire de pe paginile produselor. Sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele folosite, indiferent de motiv. Semnalarea defectelor de ambalaj după folosirea produselor nu sunt acceptate.
Obligațiile clientului în cazul retragerii
În conformitate cu Art. 14 din OUG34/2014, Clientul, în cazul exercitării dreptului de retragere, se obligă să returneze prin expediere la sediul SC MARA SKINCARE SRL, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta a comunicat decizia sa de retragere din Contract.
Clientul suportă cheltuielile de returnare a produselor și se obligă să returneze produsele doar prin companii de curierat sau personal, informând SC MARA SKINCARE SRL despre expedierea returului. Clientul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
Pentru retururi parțiale de comenzi, dacă valoarea produselor rămase în comandă nu respectă condițiile ofertei/promoției referitoare la transportul gratuit, mai precis valoarea lor cumulata nu mai depășeste 450 lei, vom rambursa valoarea produselor returnate mai puțin costul unui transport aferent produselor păstrate (produsele păstrate sunt atașate unei comenzi care nu se califică pentru transport gratuit).
Întrucât produsele Mara Blu sunt obținute din materii prime naturale și sintetice, fără coloranți și parfum, nu se vor accepta returi pe considerente de diferențe/discrepanțe de culoare/miros/textură între produse provenind din loturi diferite/lot similar, acestea nereprezentând o lipsă de conformitate/viciu ascuns.
Având în vedere natura produselor comercializate de SC MARA SKINCARE SRL, Clientul se obligă să returneze produsele într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original, respectiv într-o stare în care Produsul poate fi comercializat din nou. Produsul va fi returnat împreună cu toate accesoriile, eșantioanele gratuite, cadourile, în ambalajul original nedeteriorat și cu instrucțiunile de folosire.
În situația în care produsele pot face obiectul dreptului contractual de retragere, după inspecția cantitativă și calitativă a produselor returnate, SC MARA SKINCARE SRL va confirma asumarea obligațiilor legale necesare în cazul retragerii.
SC Evora Blue SRL nu va returna contravaloarea produselor în cazul in care acestea sunt deteriorate pe timpul transportului.
Obligațiile vânzătorului în cazul retragerii
SC MARA SKINCARE SRL va returna toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, nu mai târziu de 14 zile de la data la care SC MARA SKINCARE SRL a intrat in posesia fizică a tuturor produselor returnate de Client. Pentru returnarea parțială a unei comenzi și pentru returnarea coletelor deschise, nu se restituie costurile livrării achitate de Client la plasarea comenzii.
SC MARA SKINCARE SRL va rambursa sumele datorate dupa cum urmează:
– pentru comenzile achitate online, cu cardul bancar – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
– pentru comenzile achitate cu cardul bancar în magazin la aparatul POS și pentru comenzile achitate în numerar – prin virament bancar, este necesar să ne furnizați datele unui cont bancar pentru transferul sumelor;
– pentru comenzile achitate prin transfer bancar (ordin de plată) – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
Rambursarea sumelor datorate de SC MARA SKINCARE SRL în cazul unui retur, nu se poate face în numerar.
Condiții pentru coletele livrate cu semne vizibile de deteriorare
Toate produsele comercializate de Mara Blu sunt noi şi livrate în ambalajul original al producătorului. Produsele sunt împachetate corespunzător pentru transport şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrarea lor. Constatările referitoare la integritatea coletelor deteriorate vizibil se vor face în prezenţa agentului curier. Orice reclamaţie ulterioara nu va fi luată în considerare.
Cumpărătorul sau destinatarul comenzii este rugat să verifice starea aparentă a coletului în momentul efectuării livrării, să verifice conținutul coletului și integritatea produselor comandate, imediat după preluarea coletului. În acest fel, orice situație neplăcută cauzată de manipulare în timpul transportului sau alți factori, poate fi remediată în cel mai scurt timp.
În caz de anomalie vizibilă cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsele comandate (produse lipsă, produse deteriorate), cumpărătorul sau destinatarul comenzii va trebui să urmeze în mod obligatoriu procedura descrisă mai jos corespunzătoare condițiilor comenzii.
Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricărei reclamații împotriva transportatorului și a Mara Blu, iar cumpărătorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume și nici nu va putea să pretindă ca Mara Blu să livreze din nou produsele comandate.
Procedurile ce trebuie urmate obligatoriu atunci când coletul este deteriorat
Constatare în prezența agentului de curierat
MARA SKINCARE nu oferă serviciul de deschidere a coletului înainte de achitarea acestuia. Nu este permisă condiționarea de către cumpărător a primirii coletului sau achitării prin ramburs a prețului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea conținutului acestuia!
În cazul daunelor vizibile ale coletului, cumpărătorul va refuza livrarea și va formula imediat, clar și detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatată. Aceste rezerve trebuie scrise de destinatarul comenzii pe bonul de livrare al companiei 0741 995 299.
Vânzătorul va deschide un dosar de daună pentru coletul deteriorat și va oferi o soluție pentru remedierea problemei (restituirea sumelor sau înlocuirea produselor) în maxim 7 zile de la primirea sesizării.
Constatare în absența agentului de curierat
Cumpărătorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formulând toate reclamațiile și rezervele la Serviciul Clienți, la numărul de telefon 0741 995 299 sau prin de e-mail: office@marablu.ro. Notificarea incidentelor și formularea rezervelor trebuie să intervină în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 3 (trei) zile lucrătoare de la data livrării. În notificare clientul va include numele, adresa de e-mail folosită pentru plasarea comenzii și numărul comenzii.
SC MARA SKINCARE SRL va furniza un răspuns privind reclamațiile înregistrate, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile. Produsele cu ambalaj deteriorat sunt înlocuite.
Atenționare privind produsele și sfaturile prezentate pe site
Acest site nu oferă consiliere medicală și nici nu încearcă să pună diagnostic sau să trateze probleme ale pielii sau afecțiunile cutanate. Dacă aveți o problemă medicală privind pielea dumneavoastră, consultați un medic sau un dermatolog. Toate produsele trebuie folosite conform instrucțiunilor prezentate în detaliu pe acest site. Produsele cosmetice nu vindecă afecțiunile pielii.
Testează orice produs nou pe o zonă restrânsă de piele timp de mai multe zile, în special produsele cu ingrediente care au avertizări de aplicare. Întrerupeți folosirea oricărui produs care provoacă iritație (roșeață, mâncărime, usturime, descuamare sau orice alte simptome). Informația furnizată de acest site sau de către companie, nu înlocuiește vizita la dermatolog sau la medicul dumneavoastră și nu trebuie interpretată ca fiind consiliere medicală.
Produsele cosmetice etichetate pentru toate tipurile de ten nu pot fi potrivite tuturor persoanelor care le încearcă. Fiecare tip de ten reacționează diferit la anumite produse și ingrediente.
Atenționare privind informația și conținutul prezentate pe site
Scopul acestui site este de a prezenta ideile și percepțiile autorului în ceea ce privește marketing-ul, vânzarea și folosirea produselor cosmetice. Unicul scop al autorului este de a prezenta consumatorului informație și consiliere privind achiziția de produse destinate machiajului și îngrijirii pielii. Informațiile și recomandările prezentate reflectă strict opiniile, percepțiile și cunoștințele autorului privind subiectul și produsele menționate. Este dreptul inalienabil al fiecăruia de a judeca produsele conform propriilor criterii și de a nu fi de acord cu autorul. Mai mult de atât, pentru că pielea fiecăruia poate și probabil chiar va reacționa la un anumit stimul extern la un moment dat, orice produs poate cauza o reacție negativă pe piele la un moment sau altul. Dacă dezvoltați o sensibilitate a pielii la utilizarea unui produs cosmetic, opriți folosirea acestuia imediat și consultați medicul. În cazul în care aveți nevoie de consiliere medicală privind pielea dumneavoastră, consultați un medic sau un dermatolog.
Declinarea responsabilității
În eventualitatea în care prețul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost greșit introduse în bazele noastre de date sau afișate greșit pe site, iar livrarea nu s-a efectuat încă, vânzătorul își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, fără o notificare prealabilă de către producător.
Valoarea maximă a obligațiilor vânzătorului, față de orice client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este valoarea sumelor încasate de vânzător de la clientul respectiv.
Garanții pentru produse
Produsele noastre nu beneficiază de garanție, fiind produse consumabile.
Garantam că produsele comercializate de vânzător sunt produse originale. SC MARA SKINCARE SRL poate pune la dispoziție cumparătorului certificat de conformitate pentru produse, emis de furnizorul MARA SKINCARE.
Garanția de conformitate este garanția oferită de vânzător, conform legislației in vigoare. Este o perioada de timp între 6 luni și 2 ani prin care vânzătorul garantează că produsul vândut este conform cu specificațiile pe care s-a angajat că le vinde. Această garanție este independentă de garanția tehnică/comercială. Poate fi mai mică, mai mare sau egală și nu face obiectul defecțiunilor tehnice.
Perioada de timp stabilită pentru remedierea defectelor produselor este de maxim 14 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. Daca produsul primit prezintă defecte, cumpărătorul va notifica și va returna produsul conform secțiunii Politica de retur de mai sus. Pentru orice produse considerate defecte, vânzătorul va efectua înlocuire sau dacă nu este posibil, o rambursare integrală. Prevederile specificate aici nu limitează niciun drept aplicabil prevăzut de lege.
Politica de confidențialitate
Sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate regăsită în anexa acestui contract: POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE, ați citit și înțeles toate informațiile necesare. De asemenea, prin acordul cu Termenii și condițiile noastre înțelegeți și sunteți de acord cu procesarea datelor personale în scopul facturării și expedierii coletelor aferente comenzilor dumneavoastră. S.C. MARA SKINCARE SRL (marablu.ro) este înregistrată în Registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal.